ML a šance na artík x level
Přidal lorDoom, 22.02.2008 20:39:51
ML – LVL
Pokud je síla obránce větší než 195% síly útočníka
- šance na artefakt je 1:15
- šance na level je 1:20

Pokud je síla obránce větší než 75% síly útočníka a zároveň menší než 150% síly útočníka
- šance na artefakt je 1:30
- šance na level je 1:15

Pokud je síla obránce menší než 75% síly útočníka
- šance na artefakt je 1:150
- šance na level je 1:65

ML - mise
Vezmeme si naplnění lodi. Je nám jedno, kolik je tam uníků nebo pěšáků, prostě kolik zabírají místa. Nazveme to "Obsazeno"

Vezmeme si kapacitu lodi, tady mam malou nesrovnalost, protože ve vzorci kapacity je i level lodi, nevim, jestli tam má bejt. Ještě pak zjistim, no, každopádně kapacita lodi, v místech. Nazveme to "Kapacita".

A teď pozor, matika. Kdo neumí derivace a integrály, ať se de zahrabat :-)

co_se_stane = (1-(obsazeno / kapacita)) * 10

Pak co_se_stane zaokrouhlíme na celý čísla. Takže získáme číslo 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 nebo 10. Jedno z tědlech.

A teď verdikt:
--------------------------
Pokud je číslo 0:
maximum = 5
minimum = 0
Pokud je číslo 1:
maximum = 6
minimum = 0
Pokud je číslo 2:
maximum = 7
minimum = 0
Pokud je číslo 3:
maximum = 8
minimum = 0
Pokud je číslo 4:
maximum = 9
minimum = 0
Pokud je číslo 5:
maximum = 10
minimum = 1
Pokud je číslo 6:
maximum = 11
minimum = 1
Pokud je číslo 7:
maximum = 12
minimum = 1
Pokud je číslo 8:
maximum = 13
minimum = 1
Pokud je číslo 9:
maximum = 14
minimum = 1
Pokud je číslo 10:
maximum = 15
minimum = 1
--------------------------
Poznámka: Pokud je typ mise hledání naquadrie, tak k maximu přičteme číslo 2.


maximum vynásobíme 2, tedy maximum = maximum * 2


a vybíráme náhodné číslo... zkuste si tipnout, v jakym intervalu. Sprááávně,
Pokud padne 0 nebo 1, vyhráli sme. Jinak feck.
Ztráty jednotek při úspěchu vám počítat nebudu :-)
Pokud je tu nějaká nesrovnalost krom tý kapacity, tak pište.


Original by Dukat